Sklepy Sinsay oferują modne kolekcje odzieżowe dla pań w każdym wieku. Popularna sieciówka swoje sklepy stacjonarne ma w dużych centrach handlowych. Popularnością cieszy się również strona internetowa sinsay.com. Poza ubraniami w ofercie marki znaleźć można również dodatki i akcesoria, a te świetnie wpisują się w casual, choć można znaleźć również kolekcje wizytowe i bardziej ekstrawaganckie. Nawet hasło przewodnie sklepów "I'm good but not an angel" doskonale oddaje potrzeby współczesnych kobiet. Bez problemu mogą one również dokonać zwrotów w Sinsay.
Klient może w ciągu 30 dni od doręczenia przesyłki dokonać zwrotu zakupionych towarów Sinsay. Nie musi przy tym podawać przyczyny swojej decyzji. Trzeba pamiętać jedynie o tym, że produkty muszą być oddane w stanie niezmienionym z oryginalnymi metkami.
Zwrot Sinsay można zrobić w dowolnym sklepie marki w Polsce. Wystarczy mieć ze sobą rzeczy oraz dowód zakupu. Najczęściej jest to faktura.
Przesyłkę ze zwrotem Sinsay można również odesłać pocztą lub kurierem. Do towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, a także oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Te dokumenty są dostępne w panelu klienta i stamtąd trzeba je wydrukować. Nadanie paczki kurierem jest proste i intuicyjne. Poza tym przewoźnicy kuszą atrakcyjnymi cenami oraz różnymi opcjami dodatkowymi.
Przesyłka ze zwracanymi produktami do Sinsay musi być w taki sposób zapakowana, aby nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Najlepiej jest paczkę przygotować w tym samym opakowaniu, w którym otrzymaliśmy zakupy. Poza rzeczami wewnątrz musi się również znaleźć się faktura. Jest ona dostępna w panelu klienta w zakładce „moje zamówienia”. W przypadku zwrotu w sklepie stacjonarnym Sinsay wystarczy dokument okazać na urządzeniu mobilnym.
Paczkę ze zwrotem Sinsay trzeba wysłać na adres:
LPP Sinsay,
Jasionka 949B,
36-002 Jasionka
Należy nadać przesyłkę opłaconą z góry pocztą lub kurierem. Natomiast zwrot pieniędzy zostanie wykonany w analogiczny sposób, jak klient płacił za zakupy Sinsay. Zazwyczaj jest to przelew na konto lub kartę.
Ciuchy lub dodatki można wymienić w dowolnym sklepie stacjonarny Sinsay w Polsce. Gdy chcemy skorzystać z oferty sklepu internetowego, musimy najpierw jeden produkt zwrócić, a następnie kupić inny.
W przypadku zakupu towaru z różnego rodzaju wadami można go reklamować Sinsay. Klient ma na to dwa lata od daty zakupu. Reklamację w Sinsay można zgłosić w sklepie stacjonarnym, a poza produktem trzeba mieć również dowód zakupu. W przypadku zakupów w sklepie internetowym należy wypełnić formularz reklamacji, który jest dostępny na koncie klienta. Informację o fakcie oraz dane adresowe trzeba przesłać za pośrednictwem formularza kontaktowego (www.Sinsay.com/pl/pl/contacts). Sinsay rozpatruje reklamację na tej podstawie, a w przypadku jej zasadności kurier przyjedzie odebrać przesyłkę z rzeczami. Zapakowaną przesyłkę z reklamacją Sinsay należy przesłać na adres:
LPP Sinsay,
Jasionka 949B,
36-002 Jasionka
Ceny przesyłek kurierskich zmieniają się z miesiąca na miesiąc.
Dlatego aktualną cenę zwrotu do Sinsay sprawdź, klikając poniżej "Wyślij zwrot".
Wyślij zwrot do Sinsay (35x25x10cm 1kg)
WYŚLIJ ZWROT
Wyślij zwrot do Sinsay (40x30x20cm 5kg)
WYŚLIJ ZWROT