Sklepy Media Expert to popularna sieć ze sprzętem RTV oraz AGD. W ofercie znaleźć można również szereg akcesoriów do domu czy do firmy. Atrakcyjne ceny i bardzo różnorodny asortyment sprawiają, że zarówno sklepy stacjonarne Media Expert, jak i internetowy są chętnie przez klientów odwiedzane. Bez problemu można również dokonać zwrotu towaru, jeśli nie spełnia on naszych oczekiwań.
Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość w Media Expert w terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Nie ponosi kosztów poza tymi określonymi w Ustawie z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) – czyli przede wszystkim bezpośrednich kosztów zwrotu. Warto pamiętać o tym, że konsument nie musi podawać przyczyny swojej decyzji.
Zwrotów w Media Expert nie może dokonać klient, który zakupił produkty na fakturę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. Z odstąpienia od umowy nie skorzystają więc także spółki i instytucje oraz szereg innych firm.
Odstąpienie od umowy z Media Expert musi mieć formę pisemną. Trzeba przygotować formularz zwrotu, który należy dostarczyć do sklepu. Na stronie internetowej można znaleźć oświadczenie w wersji do wydrukowania (PDF). Wypełniony i podpisany formularz musi się znaleźć także w przesyłce ze zwrotem Media Expert. Można go również wysłać mailem na adres: [email protected] lub skorzystać z opcji formularza online na stronie www.mediaexpert.pl/zwroty.
Paczka ze zwrotem Media Expert musi być zapakowana z należytą starannością, by zawartość nie została uszkodzona w czasie transportu. Najlepiej wysłać ją kurierem, ponieważ to pewna i tania opcja. Małe przesyłki o wadze do 5 kilogramów i wymiarach 20x10x10 można wysłać najtaniej w InPost oraz DPD. Duże będą nieco droższe. Poza tym można również wybrać różnego rodzaju opcje dodatkowe.
Paczkę ze zwrotem Media Expert należy wysłać na adres:
MAGAZYN REKLAMACJI CDŁ5
Ul. JĘDRZEJOWSKA 43 b,
93-636 ŁÓDŹ
Towary Media Expert można reklamować w przypadku ich wad czy usterek. Marka proponuje klientom trzy sposoby zgłoszenia i załatwienia procedury:
1. Klient może odesłać produkt z opisem usterki bezpośrednio do producenta z pominięciem usług pośredników;
2. Może dostarczyć towar do dowolnego sklepu stacjonarnego Media Expert. Następnie zostaje on przesłany do serwisu
3. Może wysyłać produkt do magazynu sklepu internetowego. Następnie jest on wysyłany do serwisu.
Od wybranej opcji zależy czas realizacji reklamacji w Media Expert.
Zarówno wówczas gdy oddaliśmy towar w sklepie stacjonarnym, jak i wtedy gdy wysłaliśmy przesyłkę do Media Expert, musimy czekać na informację zwrotną od sprzedawcy. Pieniądze zostaną przekazane na konto w najkrótszym możliwym czasie, a status reklamacji Media Expert można śledzić w dedykowanym module na stronie internetowej sklepu (www.mediaexpert.pl/s,status-reklamacji).
Ceny przesyłek kurierskich zmieniają się z miesiąca na miesiąc.
Dlatego aktualną cenę zwrotu do Media Expert sprawdź, klikając poniżej "Wyślij zwrot".
Wyślij zwrot do Media Expert (35x25x10cm 1kg)
WYŚLIJ ZWROT
Wyślij zwrot do Media Expert (40x30x20cm 5kg)
WYŚLIJ ZWROT