Najpopularniejszą sieciówką drogeryjną jest Rossmann. To rozpoznawalna marka, która oferuje kosmetyki, produkty do pielęgnacji, środki czystości, a nawet akcesoria. Na sklepowych półkach można znaleźć propozycje bardzo różnych producentów, a także linie własne. Dzięki temu szybko i tanio można zrobić zakupy zarówno w marketach stacjonarnych, jak i poprzez internet. Kuszą również liczne promocje oraz opcje dla stałych klientów. Można również bez problemów zwrócić produkty w Rossmannie lub je reklamować, gdy otrzymaliśmy wadliwy lub niepełnowartościowy towar. Można również zrezygnować z zakupów.
Ci, którzy zrobili zakupy w sklepie internetowym Rossmann, mogą zwrócić produkty w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Taką możliwość regulują przepisy, ale trzeba pamiętać, że każde odstąpienie od umowy musi mieć formę pisemną. By dokonać zwrotu w Rossmannie, należy wypełnić i odesłać formularz. Jest on dołączany do zakupów. Można również go znaleźć stronie internetowej sklepu (PDF). Należy formularz wydrukować, wypełnić i podpisać oraz zapakować do przesyłki ze zwracanymi do Rossmanna produktami.
Przesyłkę ze zwrotem Rossmann trzeba wysłać na adres:
Rossmann SDP sp. z o.o.
Dopisek: „odstąpienie od umowy”
ul. św. Teresy 111,
91-222 Łódź
Paczka do Rossmanna musi być zapakowana w taki sposób, by zawartość nie uległa uszkodzeniu oraz oczywiście by nie zagroziła innym przesyłkom. Można ją nadać pocztą lub kurierem. W tym drugim przypadku mamy dostęp do szeregu opcji dodatkowych oraz ofert różnych przewoźników. Dzięki temu można wybrać najbardziej interesującą propozycję.
Warto pamiętać o tym, że w Rossmannie zwracać można tylko te produkty, które nie były używane oraz mają oryginalne opakowania.
Jeśli produkty zakupione w Rossmannie będą uszkodzone lub będą miały wady, można je reklamować. Trzeba okazać przy tym dowód zakupu. Możne to być na przykład paragon, potwierdzenie płatności online, wyciąg z konta. Reklamację w Rossmannie można zgłosić w każdym sklepie stacjonarnym marki. Przesyłkę można również wysłać kurierem lub drogą pocztową.
Należy pamiętać o tym, że reklamowane produkty były zapakowane w taki sposób, by nie zostały uszkodzone w czasie transportu. Do kartonu trzeba także zapakować potwierdzenie zakupu oraz wydrukowany ze strony internetowej formularz reklamacyjny.
Paczkę z reklamowanym w Rossmannie towarem trzeba wysłać na adres:
Serwis Reklamacyjny Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109,
91-222 Łódź
Rossmann oddaje pieniądze za zakupione produkty w przeciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Stosuje przy tym tę samą metodą, jaką klient zapłacił za zakupy. W przypadku problemów można skontaktować się z Serwisem Reklamacyjnym Rossmann pod numerem telefonu 42-61-39-700 lub e-mailem obsł[email protected].
Ceny przesyłek kurierskich zmieniają się z miesiąca na miesiąc.
Dlatego aktualną cenę zwrotu do Rossmanna sprawdź, klikając poniżej "Wyślij zwrot".
Wyślij zwrot do Rossmann (35x25x10cm 1kg)
WYŚLIJ ZWROT
Wyślij zwrot do Rossmann (40x30x20cm 5kg)
WYŚLIJ ZWROT