Obok branży kurierskiej najprężniej rozwijającym się biznesem są sklepy internetowe. Nie dziwi więc, że szczególnie te dwie branże mocno na siebie wpływają. Coraz większa ilość zamówień powoduje, że ceny kuriera dla sklepów internetowych stają się coraz bardziej konkurencyjne, a to z drugiej strony wpływa na zainteresowanie klientów zakupami w sieci. Po prostu takie robienie zakupów jest coraz tańsze, a towar jest dostarczany do klienta zazwyczaj w ciągu 48 godzin.
Prowadzący sklep internetowy mają kilka możliwości dostarczania zamówionych towarów do klientów. Obok poczty oraz paczkomatów najczęściej wybierane są usługi kurierskie. Wzrost zainteresowania tą formą transportu przesyłek wynika przede wszystkim z cennik kuriera dla sklepu internetowego, rzetelności i szybkości usług. I tak według cennika FedEx dla sklepów internetowych małą przesyłkę nadamy już za kilkanaście złotych z gwarancją dostarczenia do odbiorcy w ciągu 48 godzin.
Jako prężnie rozwijająca się firma współpracujemy z najlepszymi kurierami w Polsce i jesteśmy w stanie zapewnić atrakcyjne warunki realizacji usług. Przygotowaliśmy również indywidualne warunki dla e-sklepów, biorąc pod uwagę przede wszystkim stałą współpracę. Wiemy, jak ważny jest czas i łatwość, z jaką można zamówić kuriera, dlatego dla naszych wyjątkowych klientów uruchomiamy integrację z platformami sklepowymi BaseLinker, dzięki której będziesz mógł zamawiać taniego kuriera z poziomu swojego sklepu. W cenniku DPD dla sklepów internetowych znajdziesz różnorodne oferty, które łatwo można dostosować do oczekiwań Twoich i klientów Twojego sklepu.
Bardzo ważnym aspektem w prowadzeniu działalności jest płynność finansowa. Zdajemy sobie sprawę, że ważne jest, by pieniądze z pobrań jak najszybciej znalazły się na Twoim koncie. Dbamy szczególnie o terminowe zwroty pobrań. Cennik DHL dla sklepów internetowych określa termin zwrotu pobrania w ciągu 5-7 dni od daty dostarczenia przesyłki. Natomiast cennik K-Ex dla sklepów internetowych określa ten okres na maksymalnie 21 dni.
W zależności od tego, jakich dodatkowych usług potrzebujesz cennik UPS dla sklepów internetowych rozróżnia przesyłki standardowe od tych ekspresowych, które w większości miast gwarantują dostawę do określonej godziny. Jeśli Twoim klientom zależy przede wszystkim na czasie, to takie rozwiązanie będzie idealnym pomysłem. Zachęcamy do kontaktu z obsługą w sprawie specjalnych oferta dla e-sklepów. Stała współpraca gwarantuje atrakcyjne ceny i szybkie realizowanie zleceń.
Może Cię zainteresować także: