Wysyłaj taniej po darmowej rejestracji!

Załóż bezpłatne konto

Jak zwrócić zakupy w Meblomoda?

 

Meblomoda to polski sklep internetowy, który oferuje szeroki wybór mebli do domu i ogrodu, akcesoriów oraz dekoracji. Firma powstała w 2011 roku i od tego czasu zyskała uznanie klientów dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów, atrakcyjnym cenom i profesjonalnej obsłudze. W ofercie sklepu Meblomoda znajdują się meble do sypialni, salonu, jadalni, kuchni, biura oraz ogrodu. Można znaleźć tu między innymi sofy, fotele, łóżka, stoliki, regały, krzesła, stoły oraz kolekcje ogrodowe. Produkty dostępne są w różnych stylach – od klasycznych po nowoczesne i industrialne, dzięki czemu każdy klient może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. W sklepie internetowym Meblomoda można także zakupić różnego rodzaju akcesoria i dekoracje. Popularnością cieszą się lampy, dywany, zasłony, poduszki, narzuty, ramki czy donice. Klientów przyciągają dokładne opisy i zdjęcia produktów oraz opinie klientów, które ułatwiają wybór odpowiedniej rzeczy. Poza tym Meblomoda oferuje darmową dostawę, gwarancję na produkty oraz możliwość ich zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Sklep prowadzi również program lojalnościowy, dzięki któremu klienci mogą zbierać punkty i wymieniać je na atrakcyjne nagrody.

Jak odstąpić od umowy z Meblomoda?

Klienci mogą odstąpić od umowy z Meblomoda na mocy obowiązujących przepisów oraz wewnętrznych regulaminów sklepu. Warto pamiętać, że tego typu prawo przysługuje jedynie konsumentom i to tylko na produkty niewytwarzane na indywidualne zamówienie. Jak widać, zwroty nie są przyjmowane od firm/klientów biznesowych. Kupujący może odstąpić od umowy z Meblomoda w terminie 14 dni od odebrania zamówienia. By dopełnić formalności, należy zgłosić taką wolę – na przykład w drodze jednoznacznego oświadczenia. Nie trzeba przy tym podawać powodów swojej decyzji. Meblomoda akceptuje zwroty całości i części zamówienia.

Koszt zwrotów Meblomoda

Kupujący ponosi koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów Meblomoda. Można dostarczyć produkty osobiście do magazynu lub też znaleźć kuriera, który dostarczy paczkę. W poszukiwaniu najlepszej opcji warto skorzystać ze stron brokerów, którzy zbierają oferty różnych przewoźników, a po wpisaniu podstawowych parametrów paczki wskażą, który z nich najtaniej i najszybciej dostarczy przesyłkę. Tym samym w jednym miejscu można zamówić kuriera, sfinalizować transakcję, pobrać list przewozowy i pozostaje jedynie czekać na przyjazd kierowcy.

Paczkę ze zwrotem należy wysłać na adres magazynu Meblomoda:

ul. Południowa 56,
62-064 Plewiska

Jak zapakować paczkę ze zwrotem Meblomoda?

Klient musi pamiętać, aby zapakować paczkę ze zwrotem Meblomoda w taki sposób, aby towar nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Produkty powinny zostać zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Jeśli wartość towaru ulegnie zmniejszeniu, sklep Meblomoda może obciążyć konsumenta dodatkowymi kosztami.

Trzeba też pamiętać, że produkty przeznaczone do samodzielnego montażu i zmontowane nie podlegają zwrotowi, ponieważ klient dokonał czynności w sposób zmniejszający jego wartość. Towar po demontażu nie jest towarem nieużywanym.

Klient musi zwrócić produkt Meblomoda niezwłocznie i nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Sklep nie przyjmuje przy tym przesyłek wysłanych za pobraniem

Kiedy Meblomoda zwraca pieniądze?

Sklep Meblomoda zwróci klientowi całą wpłaconą kwotę za towary, koszty dodatkowe oraz opłatę za wysyłkę towaru w wysokości najniższego kosztu dostępnego na stronie w momencie złożenia zamówienia. Transakcja zostanie sfinalizowana w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość przy wykorzystaniu tej samej metody, jakie klient użył przy zakupach. W przypadku wątpliwości warto się skontaktować z Działem Obsługi Klienta Meblomoda telefonicznie 61 894 66 06, 61 814 30 82 lub poprzez mail [email protected]

Wyślij paczkę ze zwrotem Meblomoda!