Kurier GLS to lider w branży przewoźników a profesjonalnie przygotowane narzędzia pozwalają klientom nadawać przesyłki bez wychodzenia z domu lub też korzystać z dostępnej bazy punktów ParcelShop. To również nowoczesne rozwiązania, które pozwalają na szybki i profesjonalny kontakt z kurierem niezależnie od tego, czy skorzystamy z opcji online, czy też dostępnej infolinii GLS.
Kurier GLS przykłada ogromną uwagę do tego, by przesyłki docierały do klienta w jak najkrótszym czasie oraz w doskonałym stanie. Stale dostarcza więc informacji na temat dostawy przesyłek, planowanego terminu doręczenia oraz miejsca, gdzie aktualnie paczka się znajduje. Śledzenie przesyłki GLS to najbardziej popularna opcja, jaką wykorzystują klienci zarówno biznesowi, jak i indywidualni. Żeby to zrobić, potrzebujemy numery Track ID, który znajdziemy na awizo oraz dostępu do internetu. W dedykowanym miejscu bez problemu wpiszemy cyfry i otrzymamy informację o stanie przesyłki. Poza tym online możemy również znaleźć najbliższy punkt ParcelShop, w którym możemy nadać i odebrać przesyłki, kiedy tylko chcemy bez konieczności czekania na kuriera GLS. Przez Internet możemy również przekierować paczkę oraz złożyć reklamację.
Wspomniany numer z listu przewozowego będzie nam również potrzebny w kontakcie z infolinią GLS, jeśli potrzebujemy informacji na temat naszej przesyłki. Poza tym profesjonalny zespół udziela odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące przesyłek, które klientów interesują. Warto również zapoznać się z informacjami na stronie internetowej GLS, a w przypadku pytań skorzystać z formularza kontaktowego GLS.
Dzięki profesjonalnym usługom możemy szybko i bez problemu nadać każdy rodzaj przesyłki krajowej i międzynarodowej, a wsparcie w postaci punktów obsługi, infolinii oraz funkcjonalnych aplikacji internetowych i formularzy kontaktowych sprawia, że zarówno osoby, które wysyłają paczki czy dokumenty okazjonalnie, jak i klienci stali mogą liczyć na pomoc w każdej sytuacji.
Może Cię zainteresować również: